Czwarty album Lovato, Demi trafił do sklepów 14 maja 2013 roku i
osiągnął trzecie miejsce na liście Billboard 200 ze sprzedażą 110 000
egzemplarzy w ciągu pierwszego tygodnia. Longplay promowany był czterema
singlami. Pierwszy z nich, „Heart Attack” stał się największym
globalnym przebojem Lovato stając się hitem m.in. w Stanach
Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Do tej pory na całym
świecie singiel rozszedł się w nakładzie bliskim 3 milionów kopii.
Pozostałe single: „Made in the USA”, „Neon Lights” oraz „Really Don't
Care” również osiągnęły spory sukces komercyjny. Dwa ostatnie single
osiągnęły status platyny w USA. Album Demi osiągnął największy globalny
sukces ze wszystkich albumów Lovato. W 2013 roku artystka wydała singiel
„Let it Go” promujący produkcję Disneya, Kraina lodu. Utwór osiągnął
duży sukces na całym świecie sprzedając się w nakładzie bliskim 2
milionów kopii. Singiel uzyskał m.in. status podwójnej platyny w USA,
platyny w Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii oraz złota w Japonii.
Piosenka trafiła także na edycję deluxe albumu Demi.
W lipcu 2015 roku został wydany pierwszy singiel z nadchodzącego piątego
albumu piosenkarki - „Cool for the Summer”. Album Confident ukazał się w
październiku tego samego roku. Jeszcze przed premierą albumu ukazał się
drugi singel o tym samym tytule co album.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz