środa, 2 marca 2016

Demi Lovato (cz. 11.).

http://b2.pinger.pl/3bd7737c408c84a163cc0effa998cef6/demi-lovato-768.jpg 
Czwarty album Lovato, Demi trafił do sklepów 14 maja 2013 roku i osiągnął trzecie miejsce na liście Billboard 200 ze sprzedażą 110 000 egzemplarzy w ciągu pierwszego tygodnia. Longplay promowany był czterema singlami. Pierwszy z nich, „Heart Attack” stał się największym globalnym przebojem Lovato stając się hitem m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Do tej pory na całym świecie singiel rozszedł się w nakładzie bliskim 3 milionów kopii. Pozostałe single: „Made in the USA”, „Neon Lights” oraz „Really Don't Care” również osiągnęły spory sukces komercyjny. Dwa ostatnie single osiągnęły status platyny w USA. Album Demi osiągnął największy globalny sukces ze wszystkich albumów Lovato. W 2013 roku artystka wydała singiel „Let it Go” promujący produkcję Disneya, Kraina lodu. Utwór osiągnął duży sukces na całym świecie sprzedając się w nakładzie bliskim 2 milionów kopii. Singiel uzyskał m.in. status podwójnej platyny w USA, platyny w Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii oraz złota w Japonii. Piosenka trafiła także na edycję deluxe albumu Demi.
demi-lovato-birthday.jpg
W lipcu 2015 roku został wydany pierwszy singiel z nadchodzącego piątego albumu piosenkarki - „Cool for the Summer”. Album Confident ukazał się w październiku tego samego roku. Jeszcze przed premierą albumu ukazał się drugi singel o tym samym tytule co album.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz