Inne projekty
Działalność filantropijna
Gomez zaangażowała się kampanię społeczną UR Votes Count, która miała poszerzyć wiedzę nastolatków na temat kandydatów na urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych w wyborach z 2008 roku, Baracka Obamy oraz Johna McCaina. W październiku 2008 roku Selena wzięła udział w akcji Runway for Life zorganizowanej w dziecięcej placówce medycznej St. Jude's Children's Hospital. Gomez jest ambasadorką projektu DoSomething.org; w jego ramach uczestniczyła między innymi w akcji charytatywnej Island Dog, mającej na celu pomoc psom z Portoryko. Selena jest ponadto przedstawicielką firmy ubezpieczeniowej State Farm Insurance; reklamy z jej udziałem emitowane są na antenie Disney Channel, by promować wśród młodych odbiorców model bezpiecznej jazdy samochodem. Gomez zaangażowała się również w RAISE Hope for Congo, czyli inicjatywę Enough Project, która ma na celu rozpowszechnianie wiadomości na temat konfliktu o surowce naturalne w Kongo, a także brutalnego traktowania tamtejszych kobiet.
W październiku 2008 roku Gomez stała się twarzą kampanii UNICEFu, Trick-or-Treat for UNICEF, która nakłaniała, by w dniu Halloween zbierać pieniądze na pomoc potrzebującym dzieciom z całego świata. Aktorka przyznała później, że wcielając się w tę rolę czuła się "podekscytowana, mając możliwość nakłonić dzieci do uczynienia jakiejś zmiany na tym świecie".
W 2009 roku aktorka, w ramach programu A Day Made Better, zrobiła niespodziewaną wizytę w jednej ze szkół podstawowych w Los Angeles. Gomez wręczyła władzom szkoły nagrodę i zestaw wyposażeniowy o wartości tysiąca dolarów, a następnie rozmawiała z uczniami o tym, jak ważną kwestią jest zaangażowanie w sprawy społeczne.
W sierpniu 2009 roku, siedemnastoletnia wówczas Selena Gomez, stała się najmłodszą ambasadorką dobrej woli UNICEF w historii. W ramach swojej pierwszej oficjalnej misji, Gomez wyruszyła 4 września 2009 roku na tygodniową podróż do Ghany, by tam na własne oczy przekonać się o fatalnych warunkach, w jakich dorastają lokalne dzieci, pozbawione czystej wody, opieki zdrowotnej i edukacji. Aktorka przyznała w wywiadzie dla Associated Press, że chciała wykorzystać swoją rozpoznawalność, by zwrócić uwagę na Ghanę: "Właśnie dlatego czuję się zaszczycona, że mój głos potrafi dotrzeć do dzieci, które zaczną myśleć nad tymi sprawami. [...] Podczas trasy koncertowej ludzie pytali mnie, gdzie jest Ghana, a następnie wyszukiwali w Internecie informacji o tym państwie. Dzięki temu, że odwiedziłam ten kraj, oni teraz doskonale wiedzą, gdzie leży Ghana. To niezwykłe." Z kolei podsumowując swoją rolę jako ambasadorki UNICEF-u, powiedziała: "Każdego dnia 25 tysięcy dzieci umiera z możliwych do uniknięcia przyczyn. Wraz z UNICEF-em wierzymy, że możemy zmienić tę liczbę z 25 tysięcy do zera. Wiem, że możemy tego dokonać, ponieważ UNICEF przez cały czas jest obecny na tych obszarach, dostarczając dzieciom ratującego życie wsparcia, które jest niezbędne, by mieć pewność, że liczba zero stanie się rzeczywistością."
W 2009 roku, drugi raz z rzędu, Gomez była ambasadorką kampanii Trick-or-Treat for UNICEF. Akcja z 2008 roku pozwoliła na zebranie ponad 700 tysięcy dolarów na cele charytatywne; Selena wyjawiła, że liczy, iż w 2009 roku zostanie złamana bariera miliona dolarów. W ramach promocji Trick-or-Treat for UNICEF, zwycięzca specjalnej, charytatywnej aukcji internetowej miał okazję osobiście poznać Selenę podczas wybranego przez siebie koncertu. Ponadto, Gomez aktywnie reklamowała kampanię za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. W 2010 roku, podczas 60. edycji kampanii Trick-or-Treat for UNICEF, Gomez ponownie – trzeci raz z rzędu – pełniła rolę twarzy akcji. Z tej okazji jej zespół, Selena Gomez & the Scene, zagrał charytatywny koncert, przekazując całość zebranych w ten sposób środków na rzecz Trick-or-Treat for UNICEF.
W lutym 2011 roku Selena odwiedziła Chile, by tam spotkać się z rodzinami objętymi programem Programa Puente UNICEFu, który związany jest z rozpowszechnianiem wczesnej edukacji i innymi kwestiami z dziedziny wychowywania dzieci. Opowiadając o doświadczeniach z podróży, przyznała: "UNICEF pomaga chilijskim rodzinom zwalczyć biedę, zapobiegać przemocy domowej oraz promować edukację. Możliwość obserwacji codziennej walki tych rodzin, ich wytrwałości i nadziei, jaką posiadali, była czymś naprawdę inspirującym." W marcu aktorka wzięła udział w projekcie Celebrity Tap Pack, w ramach inicjatywy UNICEF Tap Project, polegającym na produkcji limitowanej edycji wody butelkowanej z wizerunkami osób uczestniczących w tej akcji. Projekt miał na celu zebranie środków na dostarczenie potrzebującym czystej wody oraz wdrażanie programów sanitarnych.
Selena Gomez jest zaangażowana w działalność Disney's Friends for Change, czyli organizacji, która ma na celu promocję zachowań przyjaznych dla środowiska; aktorka czynnie pojawia się między innymi w reklamach społecznych organizacji.
Działalność filantropijna
Gomez zaangażowała się kampanię społeczną UR Votes Count, która miała poszerzyć wiedzę nastolatków na temat kandydatów na urząd prezydenta Stanów Zjednoczonych w wyborach z 2008 roku, Baracka Obamy oraz Johna McCaina. W październiku 2008 roku Selena wzięła udział w akcji Runway for Life zorganizowanej w dziecięcej placówce medycznej St. Jude's Children's Hospital. Gomez jest ambasadorką projektu DoSomething.org; w jego ramach uczestniczyła między innymi w akcji charytatywnej Island Dog, mającej na celu pomoc psom z Portoryko. Selena jest ponadto przedstawicielką firmy ubezpieczeniowej State Farm Insurance; reklamy z jej udziałem emitowane są na antenie Disney Channel, by promować wśród młodych odbiorców model bezpiecznej jazdy samochodem. Gomez zaangażowała się również w RAISE Hope for Congo, czyli inicjatywę Enough Project, która ma na celu rozpowszechnianie wiadomości na temat konfliktu o surowce naturalne w Kongo, a także brutalnego traktowania tamtejszych kobiet.
W październiku 2008 roku Gomez stała się twarzą kampanii UNICEFu, Trick-or-Treat for UNICEF, która nakłaniała, by w dniu Halloween zbierać pieniądze na pomoc potrzebującym dzieciom z całego świata. Aktorka przyznała później, że wcielając się w tę rolę czuła się "podekscytowana, mając możliwość nakłonić dzieci do uczynienia jakiejś zmiany na tym świecie".
W 2009 roku aktorka, w ramach programu A Day Made Better, zrobiła niespodziewaną wizytę w jednej ze szkół podstawowych w Los Angeles. Gomez wręczyła władzom szkoły nagrodę i zestaw wyposażeniowy o wartości tysiąca dolarów, a następnie rozmawiała z uczniami o tym, jak ważną kwestią jest zaangażowanie w sprawy społeczne.
W sierpniu 2009 roku, siedemnastoletnia wówczas Selena Gomez, stała się najmłodszą ambasadorką dobrej woli UNICEF w historii. W ramach swojej pierwszej oficjalnej misji, Gomez wyruszyła 4 września 2009 roku na tygodniową podróż do Ghany, by tam na własne oczy przekonać się o fatalnych warunkach, w jakich dorastają lokalne dzieci, pozbawione czystej wody, opieki zdrowotnej i edukacji. Aktorka przyznała w wywiadzie dla Associated Press, że chciała wykorzystać swoją rozpoznawalność, by zwrócić uwagę na Ghanę: "Właśnie dlatego czuję się zaszczycona, że mój głos potrafi dotrzeć do dzieci, które zaczną myśleć nad tymi sprawami. [...] Podczas trasy koncertowej ludzie pytali mnie, gdzie jest Ghana, a następnie wyszukiwali w Internecie informacji o tym państwie. Dzięki temu, że odwiedziłam ten kraj, oni teraz doskonale wiedzą, gdzie leży Ghana. To niezwykłe." Z kolei podsumowując swoją rolę jako ambasadorki UNICEF-u, powiedziała: "Każdego dnia 25 tysięcy dzieci umiera z możliwych do uniknięcia przyczyn. Wraz z UNICEF-em wierzymy, że możemy zmienić tę liczbę z 25 tysięcy do zera. Wiem, że możemy tego dokonać, ponieważ UNICEF przez cały czas jest obecny na tych obszarach, dostarczając dzieciom ratującego życie wsparcia, które jest niezbędne, by mieć pewność, że liczba zero stanie się rzeczywistością."
W 2009 roku, drugi raz z rzędu, Gomez była ambasadorką kampanii Trick-or-Treat for UNICEF. Akcja z 2008 roku pozwoliła na zebranie ponad 700 tysięcy dolarów na cele charytatywne; Selena wyjawiła, że liczy, iż w 2009 roku zostanie złamana bariera miliona dolarów. W ramach promocji Trick-or-Treat for UNICEF, zwycięzca specjalnej, charytatywnej aukcji internetowej miał okazję osobiście poznać Selenę podczas wybranego przez siebie koncertu. Ponadto, Gomez aktywnie reklamowała kampanię za pośrednictwem serwisu społecznościowego Facebook. W 2010 roku, podczas 60. edycji kampanii Trick-or-Treat for UNICEF, Gomez ponownie – trzeci raz z rzędu – pełniła rolę twarzy akcji. Z tej okazji jej zespół, Selena Gomez & the Scene, zagrał charytatywny koncert, przekazując całość zebranych w ten sposób środków na rzecz Trick-or-Treat for UNICEF.
W lutym 2011 roku Selena odwiedziła Chile, by tam spotkać się z rodzinami objętymi programem Programa Puente UNICEFu, który związany jest z rozpowszechnianiem wczesnej edukacji i innymi kwestiami z dziedziny wychowywania dzieci. Opowiadając o doświadczeniach z podróży, przyznała: "UNICEF pomaga chilijskim rodzinom zwalczyć biedę, zapobiegać przemocy domowej oraz promować edukację. Możliwość obserwacji codziennej walki tych rodzin, ich wytrwałości i nadziei, jaką posiadali, była czymś naprawdę inspirującym." W marcu aktorka wzięła udział w projekcie Celebrity Tap Pack, w ramach inicjatywy UNICEF Tap Project, polegającym na produkcji limitowanej edycji wody butelkowanej z wizerunkami osób uczestniczących w tej akcji. Projekt miał na celu zebranie środków na dostarczenie potrzebującym czystej wody oraz wdrażanie programów sanitarnych.
Selena Gomez jest zaangażowana w działalność Disney's Friends for Change, czyli organizacji, która ma na celu promocję zachowań przyjaznych dla środowiska; aktorka czynnie pojawia się między innymi w reklamach społecznych organizacji.
Biznes
Jesienią 2009 roku Gomez uczestniczyła w kampanii promującej nową kolekcję mody, dostępną w sklepach Sears, występując w jej reklamach telewizyjnych. W tym samym okresie aktorka została twarzą marki Borden Milk, wytwarzającej produkty mleczne.
W październiku 2009 roku Selena ujawniła plany zaprojektowania własnej linii odzieży, zwanej Dream Out Loud by Selena Gomez. Kolekcja miała premierę jesienią 2010 roku i została wykonana w pełni z przyjaznych środowisku materiałów. Selena przyznała, że linia ta odzwierciedla jej własny styl, zaś same ciuchy określiła mianem "kobiecych, uroczych i artystycznych". Gomez, która dotychczas nie miała doświadczenia w branży odzieżowej, połączyła siły z projektantami: Tonym Melillo i Sandrą Campos, którzy w przeszłości pracowali z wielkimi domami mody.
14 lipca 2011 roku ogłoszono, że Gomez podpisała umowę z firmą Adrenalina, która zajmie się produkcją, reklamą i dystrybucją pierwszych perfum sygnowanych przez aktorkę. Prezes i zarazem CEO Adrenalina, Ilia Lekach, powiedział: "Jesteśmy niesamowicie podekscytowani perspektywą współpracy z panią Gomez. Więcej szczegółów na temat zapachu ujawnimy, gdy będziemy bliscy jego premiery."
Jesienią 2009 roku Gomez uczestniczyła w kampanii promującej nową kolekcję mody, dostępną w sklepach Sears, występując w jej reklamach telewizyjnych. W tym samym okresie aktorka została twarzą marki Borden Milk, wytwarzającej produkty mleczne.
W październiku 2009 roku Selena ujawniła plany zaprojektowania własnej linii odzieży, zwanej Dream Out Loud by Selena Gomez. Kolekcja miała premierę jesienią 2010 roku i została wykonana w pełni z przyjaznych środowisku materiałów. Selena przyznała, że linia ta odzwierciedla jej własny styl, zaś same ciuchy określiła mianem "kobiecych, uroczych i artystycznych". Gomez, która dotychczas nie miała doświadczenia w branży odzieżowej, połączyła siły z projektantami: Tonym Melillo i Sandrą Campos, którzy w przeszłości pracowali z wielkimi domami mody.
14 lipca 2011 roku ogłoszono, że Gomez podpisała umowę z firmą Adrenalina, która zajmie się produkcją, reklamą i dystrybucją pierwszych perfum sygnowanych przez aktorkę. Prezes i zarazem CEO Adrenalina, Ilia Lekach, powiedział: "Jesteśmy niesamowicie podekscytowani perspektywą współpracy z panią Gomez. Więcej szczegółów na temat zapachu ujawnimy, gdy będziemy bliscy jego premiery."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz